כמעט שם! אנא מלא את הטופס לגישה מידית!
מלא את הטופס ותוכל להתחיל מיד!
מבטיחים לשלוח רק תכנים מעניינים ורלוונטיים ולא להעביר את פרטיך לגורם אחר!
תארו לעצמכם שילדכם היה מתחיל להכין בעצמו שיעורים,
ומשתפר פלאים בתוצאות ובמבחנים כבר במחצית שנת הלימודים הקרובה...
הורים יקרים,
הצטרפו אלי לסדנה אינטרנטית ויחד נעלה על דרך חדשה, עם כלים פרקטיים ושיטות מוכחות להצלחה בלימודים.
כי גם לכם מגיע לשמוע מילדכם: הי, הצלחתי לבד!
גם אתם מרגישים לפעמים בדרך ללא מוצא?
כשאתם צריכים לנדנד לילד שיעשה שיעורים ויתכונן למבחנים.
כשאתם מכינים איתו כל יום שיעורים (כי אחרת הוא פשוט לא יעשה).
כשאתם מרגישים שוטרים שחייבים לבדוק לו את המחברות
כשאתם מוציאים הרבה כסף על מורים פרטיים
כשאתם "משחדים" אותו שיכין שיעורים
כשאתם עושים לו שיחות מוטיבציה כל שני וחמישי
כשאתם מקבלים טלפונים עם תלונות מבית הספר
ובעיקר כשאתם: משקיעים הרבה זמן, מאמץ וכסף ובסוף מתאכזבים מהתוצאות
חשוב שתדעו, זה לא חייב להיות כך.
גם אם כרגע ילדכם מתקשה בלימודים אסור לכם להרים ידיים.
זה רק כי עדיין לא מצאתם את דרך הלמידה שמתאימה לו.
לכל ילד יש דרך להצליח בלימודים!
שמי שלומית לויט ואני מלמדת ומובילה תלמידים להצלחות בלימודים מזה שנים רבות.
לשיטת ההוראה שלי קוראים הוראה מותאמת כי היא תמיד מתאימה באופן ספציפי ליכולות, לכישורים, לרמה ולסגנון הלמידה הייחודי של כל תלמיד.
כך, בעזרת מגוון כלים ושיטות המתאימים לו, אנחנו מתקדמים ביחד להצלחה הבטוחה הבאה.
קבלו את הכלים שיעזרו לילדיכם באופן מידי
בסדנה לומדים להצליח בדרך חדשה תקבלו מגוון עשיר ביותר של שיטות פרקטיות ויעילות שעד היום קידמו להצלחה מאות תלמידים ברמות שונות.
בסוף הסדנה גם אתם תדעו:
איך לזהות נכון את קשיי הלמידה של ילדכם ולצמצמם את השפעתם
מה לא ומה כן לעשות כדי להגדיל את יכולת הלמידה העצמית שלו
איך לקדם אותו בלימודים ב-20 - 15 דקות בלבד ביום
איך לשפר את הקריאה ואת מיומנויות החשבון
איך לעזור לו לזכור יותר ולהצליח יותר במבחנים
איך לגרום לו לשתף אתכם פעולה ולהעלות את המוטיבציה שלו בלימודים
מה קרה לילדים שהוריהם השתתפו בסדנה?
הם אמצו הרגלי למידה שמתאימים להם ויותר מסוגלים להתמודד באופן עצמאי
הם משתפרים בתוצאות ובהישגים בבית הספר
הם מתקדמים באופן קבוע ביכולות הלימודיות
הם נהנים מאווירה טובה יותר בבית סביב נושא הלימודים
הם מגלים שיפור בביטחון העצמי בעקבות ההצלחה בלימודים
הם רגועים ושמחים יותר ונהנים יותר גם בצד החברתי
וגם ההורים רגועים יותר, מודאגים פחות ופנויים להקדיש יותר זמן לילדיהם האחרים
עד כה השתתפו מעל 1300 הורים
בסדנאות וקורסי עץ החשיבה.
ומה מספרים ההורים?
אז בלי לקחת בייביסיטר, להיכנס לאוטו ולצאת מהבית אחרי יום ארוך.
פשוט הכינו לעצמכם כוס קפה או תה חם, קחו כלי כתיבה כדי לרשום תובנות ומחשבות מידיות התחברו למחשב – וזהו, אתם איתי! תקבלו ישירות אליכם כבר את המפגש הראשון ותוכלו לצאת כבר לדרך חדשה.
עשו עכשיו את הצעד הראשון בדרך החדשה להצלחה בטוחה. לחצו על כפתור ההרשמה, השלימו את התשלום ומפגש הראשון בדרך אליכם:
רוצים לשמוע יותר, לברר עוד פרטים או לשאול שאלות?
אפשר וכדאי להשאיר פרטים ואחזור אליכם בהקדם
7 מפגשים, אינסוף תובנות וליווי אישי
הנה תוכנית הסדנה המלאה:
מפגש 1 - התבוננות ומיקוד -(מקבלים עם ההרשמה)
במפגש הראשון נתחיל להתבונן בנקודות החוזק של הילד לעומת הקשיים שלו. נברר מהם היתרונות שבהם נוכל להשתמש כדי לקדם אותו, ונבין בדיוק על מה כדאי לשים דגש כדי להתחיל ליצור שינוי כבר עכשיו.
מפגש 2 -ללמד נכון את הילדים וליצור בקלות שיתוף פעולה
הורים רבים יושבים מידי יום שעות עם הילדים סביב נושא הלימודים. לעיתים קרובות עולים כעסים ומתחים ויש פגיעה בקשר בין ההורה לילד. ההפסד הוא כפול: ההורה משקיע זמן יקר אבל העזרה ברובה לא יעילה.
במפגש השני נלמד איך לשים את הגבול בין עזרה יעילה בשיעורים שמקדמת למידה עצמאית, לבין עזרה מוגזמת שמעוררת התנגדויות וויכוחים.
מפגש 3 - קשיי קשב וריכוז ולקויות למידה
במפגש השלישי נעשה סדר בהגדרות, במאפיינים ובסוגי הטיפול המתאימים לכל סוג קושי או לקות למידה. ואז, נהיה מוכנים להכיר כלים יישומיים שתכלס עובדים בהתמודדות יעילה בהתאמה לקושי וללקות הלמידה הספציפיים של כל ילד.
מפגש 4 - הבנת הנקרא והבעה בכתב
אם גם ילדכם, כמו רבים אחרים, מתקשים בקריאה, כתיבה והבעה, בסוף המפגש הרביעי יהיו לכם כלים יצירתיים, ייחודיים ויעילים שיעזרו לכם לשפר בקלות ובמהירות את הבנת הנקרא שלו וההבעה בכתב.
מפגש 5 - זיכרון וחשבון
הורים וילדים רבים מתוסכלים מהקושי של הילד לזכור. "למדנו שעות למבחן ולמחרת הוא לא זכר כלום", אני שומעת לעיתים קרובות.
במפגש החמישי נבין מה גורם לזיכרון לטווח קצר ולטווח הארוך לעבוד טוב יותר, נכיר שיטות זיכרון מותאמות לילדים ונגלה שיטות ייחודיות ללימוד חשבון לגיל היסודי.
מפגש 6 - מפגש העצמה וחיזוק ביטחון עצמי של ילדך
ילדים רבים עם קשיי ולקויות למידה סובלים מביטחון עצמי נמוך ומפגיעה בתחושת המסוגלות. במפגש השישי נעבור דמיון מודרך (מדהים!) ונכיר כלים מוכחים שיעזרו לכם לחזק את הביטחון העצמי של ילדכם ו.. שלכם למרות הקשיים, ומתוך כך להתגבר ולצמוח בדרכם העצמאית.
-מפגש 7 - מפגש הטמעת הצלחה ומודעות הורית
במפגש השביעי והאחרון נשמע על ההתקדמות של ילדיכם, נדבר עוד קצת על מוטיבציה וחיזוק ואענה בפירוט על שאלות שהתעוררו במהלך התקופה.
החלק המסכם של הסדנה יעסוק בהכוונה להמשכיות לאורך זמן, של הורות מודעת שמובילה לצמיחה ואיזון בגידול הילדים ובמשפחה בכלל.
איך מתבצע הליווי האישי?
ליווי אישי שלי יומיומי במשך 6 חודשים:
אתם כותבים אליי שאלות במייל או בווצאפ ואני מנחה אתכם באופן אישי בתהליך המותאם לילדכם, כך שהם יוכלו לצבור הצלחות מהירות ולהתקדם!
מנסיוני, ליווי לאורך תקופה שכזו מאפשר יצירת שינויים משמעותיים עם כל ילד!
שיחת ייעוץ אישית בת 45 דקות טלפונית או פנים מול פנים במודיעין.
שיחה אישית שבה תוכלו להעלות ביתר הרחבה את הנושא האישי שלכם ושל ילדיכם, ולקבל ממני הכוונה מדוייקת אליכם להתקדמות.
ניתן להגיע עם הילד או הילדה כדי שאוכל להכיר יותר ולכוון אתכם עוד יותר במדוייק.
(ניתן לקבוע את הפגישה מיד לאחר ההרשמה לסדנה)
אתם לא בטוחים שהילד ירצה להגיע?
צרו עימי קשר טלפוני ואתן לכם את הטריק שלי לפתור את העניין במהירות ובנינוחות.
אז מה ההשקעה שלכם?
במקום 1236
עכשיו במחיר מיוחד
ש"ח 10X87 תשלומים
וגם..
7 בונוסים
שיעזרו לכם לקדם את ילדכם אפילו עוד יותר!
1 - סרטוני התעמלות למוח
סדרת סרטונים של תרגילים גופניים קלים שניתן לבצע בעמידה או בישיבה, ומסייעים לשיפור מגוון רחב של יכולות: קואורדינציה, קשר מוח-גוף, הגברת הקשב והריכוז, הויסות והתנועתיות הגופנית, יצירת שטף קריאה, כתיבה ולשיפור השליפה מהזיכרון.
זאת על פי דרכה של קרלה הנפרד מחברת הספר 'חוכמה בתנועה': "החשיבה והלמידה אינן מתרחשות במוחנו בלבד. היפוכו של דבר: הגוף נוטל חלק פעיל בכל התהליכים".
הסרטונים כוללים הדגמות ברורות של התרגילים שמבוצעים ע"י ילדים, והסברים למי מומלץ להתאמן ואיך.
התרגילים קלים ואהובים על ילדים ומניסיוני, אימון של כ- 5 דקות מספר פעמים בשבוע מחולל פלאים. בעבודתי עם תלמידיי אני משלבת תרגילים אלו באופן קבוע, והשילוב בין התרגילים לכלים לשיפור מיומנויות הלמידה מניב תוצאות גבוהות!
שווי הבונוס: 129 ש"ח
2 - 15% הנחה לרכישת תוכנות קריאה אהובות על ילדים
- אותיות הפלא - תוכנה מעולה לראשית קריאה לילדי גן חובה וכיתה א'
- תולעת ספרים - תוכנה ליצירת שטף קריאה ולשיפור הבנת הנקרא לתלמידי כיתות ב’ ומעלה.
-
פגבג - תוכנה משעשעת ללימוד לוח הכפל.
3 - חדש- הדרכה - כיצד ללמוד למבחן ,לזכור ולהצליח ב5 צעדים.
הדרכה מפורטת שלב אחר שלב המיועדת לתלמידים
כיצד להצליח ללמוד למבחן לבד, להתארגן, ללמוד בשיטת זיכרון ייחודית וקלה במיוחד ולהצליח במבחן. (מתאים בעיקר למקצועות רבי מלל).
שווי הבונוס: 250 ש"ח4 - המלצות לאתרי אינטרנט חינמיים חינוכיים לילדים בגילאי בית ספר יסודי
שווי הבונוס: זמן יקר של חיפוש מיותר באינטרנט
5 - הרצאה אינטרנטית - כלים ודרכים לקידום קריאה אצל ילדים מתקשים
משתתפי הסדנה זכאים להשתתף בהרצאה אינטרנטית נוספת שלי. ההרצאה עוסקת בסוגי קשיים, טעויות נפוצות של הורים ומורים עם תלמידים לקויי קריאה ודרכים מועילות לקדם וליצור שטף קריאה.
שווי הבונוס: לא יסולא בפז למי שזקוק6 - סרטוני הדרכה לצעירים
הסרטונים עוסקים בנושאי הסדנה ומותאמים לילדים, כדי לעזור לכם להעביר להם את המסרים העיקריים שעליהם נדבר, בדרך קלילה ומשעשעת.
שווי הבונוס: 159 ש"ח.
סה"כ שווי הבונוסים: 1207 ש"ח
בונוס ערכת המצפנים ל20 הנרשמים הראשונים!
והנה עוד כמה סיפורי לקוחות:
הכלים המשמעותיים ביותר עבורי כדי לסייע לילדיי
כאמא שניסתה המון הרצאות, סדנאות והתמקצעויות גם כהיותי מורה, מצאתי בסדנה זו את הכלים המשמעותיים ביותר עבורי כדי לסייע לילדיי.
בכל מפגש קיבלתי עוד כלי חיוני וכל דבר שניתן היה ליישם בבית מיד בתום הסדנה. הדברים היו מאוד מציאותיים, יעילים ופרקטים, הם הנמצאים בתוך כל אחד והסדנה פשוט הוציאה אותם החוצה ועשתה אצלי סדר גדול במחשבות ובגישה.
בעקבות הסדנה שיניתי המון דברים ובהחלט ניתן לומר שבנותיי נהנו ויצאו נשכרות.
מודה לשלומית על המקצועיות ועל כך שהיא כל פעם מפתיעה מחדש, כל פעם תובנה חדשה...
ליאת עמר
הארת לי את החשוב ביותר – את נפשו של הילד ובטחונו
שלומית, העברת את הסדנה בצורה נעימה וכיפית ונגעת בהמון נקודות מעניינות.
הארת לי את החשוב ביותר – את נפשו של הילד ובטחונו לפני לימודים והישגים.
זה נתן לי פרופורציות נכונות ומשם באמת כדאי להתחיל ליישם ולבנות נכון את "הבית".
שירלי ברונשטיין
השתמשתי ברעיונות מהסדנה, והוא ממש פורח
...היה לו מבחן בשבוע שעבר במדעים והוא קיבל 96. ומחר יש לו באנגלית. אני חייבת להתוודות שאני כ"כ לא יצירתית ורק בזכותך השתמשתי ברעיונות מהסדנה, והוא ממש פורח...
עינת (אימא לילד בכיתה ד')
שינוי משמעותי באווירה בבית סביב נושא הלימודים
אנחנו מרגישים שינוי משמעותי באווירה שבה דברים מתנהלים בבית סביב נושא הלימודים, וזאת רבות בזכות נקודת המבט המאוד אופטימית ומקבלת את הילד שפיתחנו בזכותך. אני מקווה שנצליח להמשיך את רצף ההצלחות שלנו גם בלי להחזיק לך את היד.
אילנית, פ"ת, אימא לילדה בכיתה ו'
יתכן ועכשיו אתם שואלים את עצמכם...
האם כל המשפחה יכולה להאזין להרצאות?
ודאי, ואפילו מומלץ ששני ההורים יאזינו לתכנים. כך כל הסביבה שלכם תקבל את הידע הנכון ליצירת סביבה ביתית תומכת ומטפחת במשפחתכם.
מניסיוני שינוי אצל הורה אחד במשפחה, יוצר הד ומחלחל גם לשאר בני המשפחה ממש כבמטה קסם.
רגע, לא בית הספר צריך ללמד את הילדים? זה לא התפקיד שלנו, ההורים...
נכון, תפקידו של בית הספר הוא ללמד, ותפקיד ההורה הוא להעניק אהבה, ביטחון ושמחה. אבל כל ילד זקוק לחיזוק אישי בתחום מסוים כדי להישאר במסלול ההצלחה. כך שתפקיד ההורה הוא להיות קשוב לצרכים האישיים האלו, ולתת לילדו את החיזוק המתאים כדי שיוכל להפיק מבית הספר את המיטב.
למה בכלל חשוב שהילד יכין שיעורי בית?
שיעורי הבית מקובלים ברוב בתי הספר בארץ. הם עוזרים לילד לתרגל את החומר שנלמד בכיתה ולזכור אותו לאורך זמן.
ילדים שאינם מכינים את שיעורי הבית, מגיעים לכיתה עם פחות ידע ולא מתחברים במהירות לנעשה בכיתה ולחומר הנלמד הבא. כך נוצרים אצלם פערים מצטברים.
מטרת הסדנה היא להעניק לכם כלים לתמיכה עקבית, קלה ומעשית שתוביל להצלחה של ילדכם, אבל מבלי להקדיש לכך יותר מ-15-20 דקות ביום.
נשמע טוב, אבל זה קצת יקר לי…
יקר זה ענין יחסי ושל סדרי עדיפויות של כל אחד. אני מציעה לך רגע לחשוב על הכסף שאולי כבר הוצאת או שתוציא על מורים פרטיים או אבחון מיותר, ולהוסיף גם את הזמן היקר שלך, התסכול המצטבר והדאגה לילד וכבר תגיע להשקעה הרבה יותר גדולה.
דבר נוסף: חשוב על העתיד של ילדך שיכול מעכשיו להחיל לפרוח בדרך שנכונה לו, דרך שבה הוא יחזק את הביטחון שלו, יהפוך לעצמאי יותר וילמד לקחת אחריות. תסכים איתי, שלכל זה אין באמת מחיר...
אני חוששת מבעיות טכניות עם המחשב…
אל תדאגי, כמה ימים לפני פתיחת הסדנה נערוך מפגש אינטרנטי קצר לבדיקת כל המערכות והחיבור למערכת ההרצאות האינטרנטית.
אם עדיין לא השתתפת בהרצאה אינטרנטית (חינמית או בתשלום), מומלץ להשתתף במפגש הזה כדי שנוכל לוודא בזמן את כל הענייניים הטכניים .
בנוסף, במהלך המפגשים יעמוד לרשות המשתתפים תומך טכנית שניתן יהיה ליצור איתו קשר טלפוני מיידי לפתרון כל בעיה.
האם הסדנה מתאימה לאנשי מקצוע בתחום החינוך?
הסדנה פונה להורים, לליבם ולמציאות הביתית.
עם זאת, בעלי מקצוע שהשתתפו בסדנאות בעבר העידו שמצאו בה עניין רב.
כמו למשל ליאורה מושקוביץ, מורה, שכתבה לי: "אני נהנית מאוד, לומדת ומוקסמת כל פעם מחדש. הדרך בה את מעבירה את החומר, המצגות והסרטונים. אני שנים במקצוע ובהחלט לומדת ממך המון!".
האם הסדנה מתאימה להורים לילדים מהחינוך המיוחד?
עקרונות רבים שנלמדים בסדנה משותפים לכל הילדים וההורים.
עם זאת, כדאי שנדבר בטלפון ונבדוק יחד האם הסדנה היא הטובה ביותר עבורכם.
בכל שאלה נוספת אתם מוזמנים לפנות אליי במייל ואחזור אליכם בהקדם האפשרי: shlevit10@gmail.com
רגע.. רגע... לא הצגתי את עצמי כמו שצריך...
שמי שלומית לויט ואולי כבר נפגשנו בעבר במרכז המסחרי של מודיעין, באתר שלי, או באחת מההרצאות האינטרנטיות שהעברתי.
אני מאמינה בכל ליבי ביצירת הוראה מותאמת לכל אחד ואחת על פי נקודות החוזק והיכולות האישיות, ומרגישה מחויבת להצלחת כל תלמיד או הורה שפונה אליי.
לאחר כל כך הרבה שנים וליווי של כמעט 1,000 הורים בסדנאות שונות, אני כבר בטוחה שלמידה חווייתית, נעימה ומעוררת סקרנות היא הדרך הכי נכונה ללמוד, לצמוח ולהתקדם.
(זה מה שאני אהבתי כילדה די שובבה...)
מה עוד מכשיר אותי ללמד אתכם?
אני עוסקת בחינוך והוראה מותאמת לתלמידים עם קשיי ולקויות למידה, בעיקר בגילאי בית הספר היסודי וחט"ב, בהדרכת קבוצות תלמידים באסטרטגיות למידה ובהנחיית קבוצות הורים ואנשי חינוך.
יש לי תואר ראשון בחינוך עם התמחות בלקויות למידה, סיימתי הדרכת הורים וקבוצות במכון אדלר, אני מאמנת מוסמכת בשיטת ורדי, ומנחת N.L.P עם התאמה שעשיתי לתחום הזה לילדים בכלל ולשיפור כישורי למידה בפרט.
בעבר שימשתי כמנהלת פדגוגית במערכת החינוך בפיתוח תוכניות לימוד והעשרה מתוקשבות, ובהנחיית מדריכים ומורים.
וכל הזמן נשואה ואימא לשני ילדים, תאומים, בן ובת, בני 23 וקצת.
הצטרפו אלי עכשיו וכבר בשנה הזו ילדכם יוכל לצאת לדרך חדשה ולהתחיל לפרוח בלימודים!
זה הזמן ליצור הרגלים טובים, לשנות את הגישה ולקבל כלים שיקצרו את הדרך של ילדכם ללמידה מוצלחת!
כל שעליכם לעשות הוא למלא את הפרטים שלכם כאן למטה ותועברו מיידית לעמוד רכישה מאובטחת.
לאחר ההרשמה תקבלו שאלון הכרות וכבר קישור למפגש הראשון.
בטח, יש גם אחריות מלאה!
אני יודעת כמה אני מחויבת להצלחה שלכם. אבל כדי שתוכלו ליהנות מהתוצאות שהבטחתי כאן תצטרכו גם אתם להשתתף בסדנה מתוך מחויבות מלאה.
לכן אני נותנת לכם נקודת יציאה אחרי 2 מפגשים. כלומר, אם תרשמו עכשיו, תשתתפו ב-2 המפגשים הראשונים ותחליטו שזה לא בשבילכם - כתבו לי ואחזיר לכם את כל הכסף ששילמתם. בלי תנאים ובלי שאלות.
התחייבות שלי!
לילדה כבר יש את הכלים להתחיל את ההתמודדות לבד.
הסדנה נתנה לי קודם כל פרספקטיבה. הסתכלות בריאה יותר על הקושי של הילדה.
את היכולת לראות את הדברים מנקודת המבט שלה. וכתוצאה מזה נפתח לנו אפיק תקשורת חדש לדבר על הדרך ועל הקושי ולא רק על התוצאה.
יחד עם הכלים שקיבלתי בהרצאות ובתוספות באתר גם יכולתי להציע לה כמה דרכים להתמודד. ובאמת ניסינו חלק והתחברנו לחלק אחר וכך בכל פעם שמתעורר הקושי ר' כבר יודעת מה מצופה ממנה וכבר יש לה את הכלים לפחות להתחיל את ההתמודדות לבד.
הכי יפה היה לראות איך היא הדריכה את בעלי שלמד איתה למבחן שצריך קודם לראות מה הנושאים שהיא יודעת ומשם להתקדם.
יעל ספיר
זו הסדנה הראשונה שלי בנושא, ו... הכול היה טוב בעיניי. הסדנה הועברה במקצועיות ובאהבה.
השכלתי ומאוד נהניתי.
כוונתי הייתה ללמוד את נושא התמיכה וההכנה של ילדים לקראת עלייה לכיתה א', על מנת לשלב אותו בעבודתי הנוכחית (חוגים למיומנויות חשיבה וכישורי חיים). הסדנה הייתה מעולה, ותרמה לי המון. קיבלתי תמונה גדולה, כוללת, ובו זמנית קיבלתי הבנות וכלים יישומיים לגבי כל נושא ונושא שנלמד.
לוינגר מוניקה
הסדנה מעולה כמו שהיא! הסדנה תרמה לי רבות בכמה תחומים:
ראשית בתחום הרגשי הסדנה הרגיעה אותי, עד עכשיו הייתי בלחץ להספיק ללמד את הילדה שלי הכל: קריאה חשבון הבנת הנקרא וכו' וגם לדעתי שידרתי זאת לילדה. הסדנה קצת עזרה לי לשחרר לחץ ולהבין שהלמידה האמיתית לא נעשית בצורה הזו אלא דווקא דרך משחק ושלווה!
וגם כמובן בתחום הלימודי הסדנה נתנה לי כלים מעשיים ללמד את הילדה שלי את בסיס הקריאה והחשבון.
חזן רחל
יותר מהכל בירידה לפרטים הקטנים בטיפים ועצות מעשיות איך וכיצד לנהוג!!
כנרת מאיירס
בסדנה ניתנו כלים פרקטיים רבים, כאלה המאפשרים לצאת לשטח ופשוט לעבוד! הרבה מהדברים כבר נסיתי והילדים פשוט מתחברים.
בנוסף הרקע התאורטי הפורט והמלומד הועבר בצורה נעימה ומלאת דוגמאות, דבר שלי אישית עזר מאד לחבר דברים יחד.
שמחתי מאד על ההכרות והחשיפה, אני כאמור בתחילת דרכי בהקניית כישורי למידה לצעירים וחשוב לי מאד ללמוד להעשיר ולדעת עוד בעיקר מבעלי ניסיון כשלך.
הסדנא אתך עזרה לי מאד למקד להבין קצת יותר ובעיקר ללמוד מהינסיון שלך האישי והמקצועי.
העברת את כל החומרים בצורה כל כך נעימה וכזו שלא משאירה סימני שאלה, שיתפת בצורה כל כך לא מובנת מאיליה ב'טריקים' ובכלים רואים שאת פשוט רוצה שכמה שיותר ילדים יצליחו!!
לאורך כל הדרך ניתנה התחושה שאת זמינה וקשובה שניתן לפנות אייך בכל שאלה ועניין עוד דבר שממש לא מובן מאיליו.
ענית בצורה מעמיקה על כל שאלה שהגיעה
החומרים ששלחת כל כך מעובדים ונראה שהם כאלה כ'כבר עברו בחייהם' זאת אומרת שהם תוצר מוגמר אחרי ניסוי והבנה מה המסמך הטוב ביותר והמתאים ביותר.
ולסיכום - אני כל כך שמחה שבחרתי בסדנה שלך להתחלת הדרך שלי
ואשמח מאד להיות שותפה לסדנאות נוספות וגם להמלצות שלך להתמקצעות מצידי
רק טוב ויישר כוח על הנתינה.
קרן שריקי
ראשית, נהניתי מהגישה שליוותה את ההרצאות, גישה טיפולית של העצמה וראיית הטוב שהתחברתי אליה במיוחד.
הגעתי לטובת התמודדות עם כלים לעצמאות בשיעורי בית ואמנם קיבלתי כלים.
התרגשתי במיוחד במפגש על הקשיים הרגשיים שמעיבים על נושא הקשב. הצלחתי להבין מדוע לעתים גם עם ריטלין יובל מתקשה והבנתי כי ייתכן שחוזר עם סערת רגשות מבית הספר. או לחילופין, מדוע לעתים בתחילת שיעורים כשקשה לו הוא מתנועע רבות אולם כשהקושי חולף הוא מפוקס יותר ומצליח להכיל את יכולת הריכוז שלו. הידיעה שקשיים רגשיים מעיבים או לעתים באים כ"תחפושת" של קשיי קשב וריכוז לכאורה כל כך הגיונית, אך לא הפנמתי אותה לפני מפגש זה.
ג.י.
הסדנה תרמה בהרבה ידע מעשיר ותורם שגורם לחשוב על דברים אחרת. אצלי בתור ילדה היה כ״כ ברור, שבאים הביתה, עושים שיעורים, הולכים לחוג. הכל היה מאד ברור ללא יכולת להתווכח או להביע את דעתי (למרות שזה בכלל לא עבר לי בראש), היה ברור שההורים מכתיבים ועושים מה שהם אומרים. היום הכל זה מו״מ ונעשה בדרך של הילדים, ולכן הסדנה תרמה באופן ההסתכלות על הדברים. היה מאד מעניין!
עינת י.
נקודות מבט ושינוי חשיבה לגבי קשיים שמתגלים אצל הילדים.
וברמה המקצועית קיבלתי המון תובנות וכלים כיצד להתייחס לקושי שמתגלה אצל תלמידים ואיך לשנות את הגישה שלי לגביהם.
אילנה כהן
סוף סוף הבנתי איפה טעיתי עד היום: לא לימדתי את הבנות שלי לנסות לפתור את הבעיות לבד. תמיד קפצתי עם התשובה בלי לתת להן זמן לנסות ובלי לכוון אותן להגיע לפיתרון הבעיה לבד. הבעיה היא שקשה לי ליישם את ההבנה הזאת למעשים. אני צריכה להתאמן הרבה :-)
שלומית המון תודה!!! היה שווה כל גרוש. מאוד נהנתי ונתרמתי. בדרך כלל מוצרים אינטרנטים טומנים בחובם אכזבה אבל במקרה הזה, זה היה בדיוק ההיפך. לא הפסקת להפתיע אותי לטובה.
ענת דגן
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר