.

כל ילד יכול להתקדם ולהצליח! 

מורה טוב המופיע,

בעל הגישה והידע  המדוייקים, יכול לחולל פלאים אצל הילד! (שלומית לויט)

האם את מחפשת לעזור לילדים להצליח בקלות?

האם את רוצה לרכוש ולשכלל מקצוע בתחום מבוקש ומשמעותי?

אם כן, הוראה מותאמת בשיטת "עץ החשיבה"

מתאימה גם לך!

כ-10% מהתלמידים בכל כיתה הם בעלי פערי למידה משמעותיים משאר חבריהם,

ועוד כ-20% -בעלי פערים בינוניים.

את כל הילדים האלו ניתן לקדם

בפרק זמן של 3-6 חודשים להישגים  טובים הרבה יותר!

כיצד ניתן לסייע לאותם ילדים?

כיצד ניתן לסייע למשפחתם לחוש פחות דאגה

ויותר נחת ושמחה?

 השיטות הייחודיות של ההוראה המותאמת

סייעו כבר לאלפי ילדים.

 בקורס של  22 מפגשים במרכז "יסוד" בתל אביב (ע"י קניון עזריאלי)

+ 3 מפגשים אינטרנטיים

נפתחות קבוצות להכשרה בהוראה מותאמת בשיטת "עץ החשיבה". 

נפתחה  ההרשמה לשנת הלימודים  תשע"ט !

הלימודים יחלו באוקטובר 2018

 (18 משתתפים בקבוצה)

 

 

** קבוצות בוקר:

יום שני 9:30-13:30

ימי שלישי 9:30-13:30 

 

** קבוצת אחה"צ: יום שלישי 17:00-21:00 

 

 

מי אני ומהי שיטת עץ החשיבה להוראה מותאמת?

שמי שלומית לויט, עוסקת באהבה גדולה בחינוך, במיוחד עם ילדים שקשה להם יותר.

מתוך למידה אקדמית ומשלימה, ומתוך חקר וניסיון של עשרות אלפי שעות בתחום יצרתי שיטות עבודה מוכחות ובדוקות לקידום יעיל של תלמידים.

ליעילות ישנה  חשיבות רבה בעיניי , כיוון שלימוד שאינו מדוייק או אינו מותאם לילד מבזבז זמן יקר ואנרגיה רגשית של הילד והמשפחה ולעיתים החמצה של חלון הזדמנות.

לכן במהלך עבודתי אני חותרת  לדיוק מקצועי. דיוק שיצור שינוי והתקדמות אצל הילד בטווח זמן קצר ובאווירה נעימה.

 אני עובדת ומלמדת שיטות אלו במכללות, בבתי ספר ועמותות ברחבי הארץ.

הקורס  מוכר כגמול השתלמות לשבתון משרד החינוך .

 

בקורס הוראה מותאמת 

תילמדי  כלים פרקטיים לצד מודלים של הוראה

 לילדים עם קשיי ולקויות למידה לילדים בגילאי בית הספר היסודי.

 

 

את מוזמנת להצטרף אליי להכשרה  בהוראה מותאמת

בשיטת "עץ החשיבה",

 להרחיב את סל הכלים שלך,

 ולעזור לילדים

לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם

ושלך. 

לקביעת ראיון אישי התקשרי עכשיו 052-8985190

או השאירי פרטים ונחזור אלייך בהקדם.

בקורס נלמד:

גורמים ומאפיינים לקשיים ולגורמים ומאפיינים לקשיים ולקויות למידה.

ראשית קריאה - שלבים לקידום ילדים שרכשו  באופן לקוי את שלבי הקריאה הראשונים. שיטות מהירות ויעילות!

שיקום  קריאה - דרכים ייחודיות בשיטת "עץ החשיבה" מבוססות מחקר עדכני לקידום קריאה איטית או משובשת.

חשבון מגיל גן חובה ועד כיתה ו'- קשיים נפוצים ודרכים פרקטיות ללימוד המוביל להצלחה! 

הבנת הנקרא וההבעה בכתב- כיצד  לשפר כתיבה הססנית ושגויה וללמד תהליכי כתיבה באופן שהתלמידים מתחברים אליו בקלות.

התנועה והמשחק כחלק בלתי נפרד מהלמידה.

מהן הטעויות הנפוצות בהוראה שממש כדאי להמנע מהן עם תלמידים עם קשיי ולקויות למידה?

כלים פרקטיים להפחתת התנגדויות ומוסחות אצל ילדים עם קשיי קשב וריכוז.

ליווי תמיכה והדגמה בהצגות מקרה אישיות.

הרצאת אורח: ד"ר פינקי פינשטיין- פסיכיאטר אחר- הרצאה מרתקת ומומלצת בנושא הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים.

הרצאת אורח:מאבחנת דידקטית בכירה שתדריך כיצד לקרוא אבחונים באופן מקצועי.

בקורס נלמד:

גורמים ומאפיינים לקשיים ולגורמים ומאפיינים לקשיים ולקויות למידה.

ראשית קריאה - שלבים לקידום ילדים שרכשו  באופן לקוי את שלבי הקריאה הראשונים. שיטות מהירות ויעילות!

שיקום  קריאה - דרכים ייחודיות בשיטת "עץ החשיבה" מבוססות מחקר עדכני לקידום קריאה איטית או משובשת.

חשבון מגיל גן חובה ועד כיתה ו'- קשיים נפוצים ודרכים פרקטיות ללימוד המוביל להצלחה! 

הבנת הנקרא וההבעה בכתב- כיצד  לשפר כתיבה הססנית ושגויה וללמד תהליכי כתיבה באופן שהתלמידים מתחברים אליו בקלות.

התנועה והמשחק כחלק בלתי נפרד מהלמידה.

מהן הטעויות הנפוצות בהוראה שממש כדאי להמנע מהן עם תלמידים עם קשיי ולקויות למידה?

כלים פרקטיים להפחתת התנגדויות ומוסחות אצל ילדים עם קשיי קשב וריכוז.

ליווי תמיכה והדגמה בהצגות מקרה אישיות.

הרצאת אורח: ד"ר פינקי פינשטיין- פסיכיאטר אחר- הרצאה מרתקת ומומלצת בנושא הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים.

הרצאת אורח:מאבחנת דידקטית בכירה שתדריך כיצד לקרוא אבחונים באופן מקצועי.

חלק  ממה שכתבו משתתפות הקורס

שלומית יקרה, במהלך שנות עבודתי כמורה, והן שנים רבות, השתתפתי בהרבה מאוד קורסים וסדנאות בנושאים שונים. חלקם קשורים ישירות לעבודתי כמורה וחלקם קשורים בעקיפין. אני חייבת לציין שבשנים האחרונות עברתי ללמוד ולהשתלם בתחומים שממש לא קשורים להוראה  כי כבר מזה זמן רב לא נחשפתי לקורס מעניין שבאמת הרגשתי שממלא אותי בהנאה וידע. אני מאושרת באמת מההחלטה שלי השנה להשתתף בקורס הוראה מותאמת על פי עץ החשיבה. אני נהנית מכל רגע, מחכה בצפייה לימי שלישי. הזמן במהלך יום הלימודים חולף כל כך מהר ומשאיר תמיד טעם של עוד. הנושאים, הגיוון, הניסיון העשיר שלך שמוענק לנו, אופן ההגשה והארגון, הכל הכל מעורר התפעלות והערצה. אני יודעת שאשתמש במה שאני רוכשת, אני כבר משתמשת. אני עסוקה בלחשוב על החומרים והרעיונות, חושבת איך לשלבם בכיתה. מזמן לא נהניתי כפי שאני נהנית השנה, ועל כך מיליון תודות.

 עפרה כהן- מורה ורכזת מתמטיקה בבי"ס תל"י אלונה במושב עמיקם.

הקורס היה מאוד מעניין ומוסיף לידע, אני נתרמתי ממנו המוןלמדתי ממך הרבה דברים חדשים שלא ידעתי וגם שידעתי.

שינית לי את התפיסה מהוראה מתקנת להוראה מותאמת.

הגעתי לשיעור מאוד ברצון דבר שלא מובן מאליו, להגיע מאזור הדרום בשעות אחר הצהרים הקשות.

החברות לקבוצה מאוד נחמדות ותרמו גם הם מהידע שלהןמכל הקורסים שעברתי עד היום , הקורס היחידי שקיבלתי ממנו המון חומר וחשיבה .

תודה על כל החומרים שחילקת בשיעורים זה לא מובן מאליויישר כוח.

 נעמי שאבי- מורת להןראה מותאמת, כוכב מיכאל

"תודה על האווירה הנעימה, הלמידה שכללה" פטישים בראש" (תובנות מפתיעות), החברות המקסימות והעשירות בידע וניסיון ואת שלומית כמורת דרך כל כך מקצועית וכאדם מכיל ובעלת נתינה אינסופית פתחת בפני דלת שדרכה אני עברתי שינויים ונתת לי את התחושה שאת תמיד תהיי אוזן קשבת עבורי ועל כך המון תודות מעומק הלב.

 

 זיוה ביקסנשפנר- מורה להוראה מותאמת ונירופסיכולוגית התפתחותית- נס ציונה

אני מבקשת להודות לך על הקורס המעניין. שיתפתי בהרבה מהתובנות את בעלי ובנותיי הגדולות. כמו כן, את המורה שאני מדריכה בסטאז'.

אהבתי את מבנה השיעור, המצגות הנהדרות, הסרטונים שאת יוצרת, היצירתיות שבך, האמונה שלך בילד, הרגישות שלך, החיבור שלך למסורת, הנעימות שלך מול הכיתה וחדוות החיים. התרשמתי כל שבוע מהמקצועיות שלך וחדות האבחנה שלך מול קשיים של ילדים. הנגשת את השיעורים גם כשהעלית את החומרים לאתר שלך שכל הזמן מתעדכן במקצועיות.

 

 אביה אידלברג- מחנכת ומורה להורה מותאמת- אפרת

"...שולחן העבודה שלי נראה שונה, נוספו לו אביזרים קבועים שלא היו שם קודם, לשיחה עם התלמידים נוספו ביטויים ואמירות, נוספו אמצעי הוראה והמחשה והלמידה הפכה לדינמית ותנועתית יותר, התיווך והעזרה פחתו. והעיקר - התחדדה האמונה, שתמיד הייתה, ביכולתם של התלמידים כולם להתקדם, לצמוח ולמצוא בתוכם את היכולות שיקדמו אותם הלאה."

 

 גילה כשדאי עבודי- מאבחנת דידקטית ומורה מומחית להוראה מותאמת- תל אביב

הקורס הזה מבחינתי הוא מתנה גדולה. הגעתי לקורס במקרה מתוך חיפושי השראה לתעסוקה חדשה ומשמעותית. למזלי נתקלתי באתר שלך והאזנתי להרצאות הפתוחות והרגשתי שלמדתי מהן הרבה ושהגעתי למקור ידע מקצועי ומעשי שכדאי להמשיך ולהעמיק איתו (=איתך) וכך הגעתי לקורס הזה וכל תוכן שבו הוא בבחינת חידוש עבורי. אני מרגישה שהקורס בנוי על המון ידע מעשי שנצבר והוא הדובדבן שבקצפת שיכולתי למצוא לצורכי לימוד שכן הוא מקיף, תאורטי ומעשי גם יחד והוא מזקק בתמציתיות שנים של למידה וניסיון שאין לי ואין להם תחליף. תודתי והערכתי נתונות לך על כך."

 

 טל מרטון ורון

כהורה ומורה מכוון תהליך אני עסוקה בחיפוש מסגרת שתוביל ותנחה אותי באופן מקדם בפן האישי, המשפחתי והמקצועי.

מצאתי בקורס תובנות רבות אותן הצלחתי ליישם בקלות, בצעדים קטנים בחיי היום יום ועל כך אני מודה לך שלומית.

את דמות משמעותית, מעצימה ומעוררת השראה.

 

 ויוי ראובן- מורה להוראה מותאמת- מעלה החמישה

 השתלמות זו הייתה אחת ההשתלמויות הטובות ויישומיות שעשיתי במהלך השנים האחרונות . הקורס מבחינתי סיפק לי חווית למידה והעשרה שילוו אותי לאורך זמן רב בעבודתי ביום יום.  

כמו שאמרתי בסיום -המחברת של הקורס תהייה "התנך" שלי בעבודה

תודה על הכל.

 

 עליזה גבסו- מורה להוראה מותאמת- כפר סבא

".... אופן בניית הקורס כשלד הבנויי נכון, יציב וברור – נתן לי מענה ישיר לסדר לו הייתי זקוקה בארגון התכנים ומקורות הידע.

סדר וארגון הם תנאים בסיסיים להם זקוק המורה - כדי להבין מקצועית את הדברים שהוא עושה, והתלמיד – כדי להבין את הדברים אותם הוא לומד, בדרכו לפתח תלמידאות נכונה.

תודה שלומית, על  האפשרות לקחת חלק בקורס,

להכיר ולהיחשף לדרך עבודתך המשמעותית, תודה על הזכות להכירך, את אדם שופע ידע ונתינה אמיתית וכנה."

 

 סמדר עציץ- מורה ומחנכת בי"ס ניצנים נס ציונה.

"אין לי מילים לתאר עד כמה הקורס היה עשיר, פורה, מקדם ומלמד עבורי. באופן כללי ניתן לאמור שקיבלתי שני דברים בקורס – עקרונות הוראה חשובים שלא למדתי אותם באף מסגרת אחרת והמון ידע, כלים ואין ספור רעיונות יצירתיים, אשר הפכו את ההוראה שלי השנה (בכיתות בהם אני מתנדבת) לחגיגה של למידה. "

 

      

 יעל אחדות- גמלאית משרד החינוך (ייעוץ חינוכי ומורה לחינוך מיוחד) ומורה להוראה מותאמת.

הוראה מותאמת הינה  אומנות.

אומנות שיש בה דיוק מקצועי, אבחנה בפרטים ויצירה עם מגוון כלים ו"צבעים".

אומנות שיש בה הקשבה, אבחנה, והתקדמות בתוכנית לימודית אישית המותאמת אל כל ילד, אל ערוצי התפיסה שלו ואל יכולת ההכלה הרגשית והאינטלקטואלית שלו.

הצטרפי לבוגרי "עץ החשיבה"

והכירי עוד את אומנות ההוראה המותאמת.

כל הזכויות שמורות שלומית לויט- עץ החשיבה

052-8985190

נוצר באמצעות מערכת רב דף מבית רב מסר

.